ללמד פיזיקה

Group 3 Copy

במרכז

עקרונות ההוראה שלנו

שיטות הלימוד במרכז והאמצעים העומדים לרשות המורים והתלמידים מביאים לידי ביטוי תהליך חקר מדעי שלם:

צפייה בתופעה, העלאת שאלות והשערות, ביצוע מניפולציות על ידי ניסוי ודיון ביקורתי בתוצאות. mark

במקום להכתיב ידע תיאורטי ולשנן פתרון תרגילים, נעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים ונספק להם טכניקות וכלים המאפשרים להם לחקור ולהגיע למסקנות בעצמם.

צוות הוראה השואף להנחיל את הגישה המדעית חייב לכלול

מורים בעלי ניסיון בתהליכי מחקר

Group 3

באקדמיה ובתעשייה.

במרכז סביבת הוראה המעודדת עבודת צוות בקרב התלמידים ומאפשרת לשלב

Group 3 Copy

בין הפרקטיקה לתיאוריה

על ידי ביצוע ניסוים והדגמות, ניתוח ממוחשב של תוצאותיהם וקיום דיונים קבוצתיים. לבסוף, במעבדת היצירה באים לידי ביטוי הרעיונות הפיזיקליים שהתגלו בכיתה בהיבטים הנדסיים וטכנולוגיים.

הפיזיקה היא

האמצעי ולא המטרה.

לא כל התלמידים שלנו יהפכו בעתיד לפיזיקאים, וחלקם אפילו לא יעסקו בבגרותם בתחומים הקשורים בפיזיקה. אנחנו רואים בהוראת הפיזיקה בתיכון הזדמנות ללוות ולהנחות את התלמידים כשהם מפתחים סל מיומנויות, יכולות וידע, אשר יתרמו להם להפוך לבוגרים עצמאיים, יצירתיים, חושבים וביקורתיים.

פרופ' דניאל זייפמן

יו"ר מרכז שוורץ/רייסמן ראשל"צ

"ראוי ורצוי שתלמידי תיכון ילמדו את מקצועות המדעיים בהכוונת והדרכת אנשי מדע,

שייחשפו לחשיבה מדעית ורציונלית מבוססת נתונים, ישתתפו בניסויים במעבדות ויצטרכו להתמודד גם עם העובדה שלא כל ניסוי מסתיים בדיוק לפי החישוב התיאורטי עליו הוא מתבסס. בכך גם יספקו את יצר הסקרנות, שהוא המנוע של קדמה מדעית, ויספגו את הביקורתיות שכה חסרה בלימוד הפורמלי"

עלינו ב״כאן 11״

הצטרפו

לצוות ההוראה שלנו

אם את/ה פיזיקאי/ת או מהנדס/ת שרוצה להטביע חותם על חינוך הדור הבא, מקומך איתנו!

דרישות תפקיד:

אם אתם מעוניינים להצטרף

לצוות ההוראה במרכז צרו קשר

Scroll to Top